Vieme, že milujete svoje oblečenie. Vnímame to rovnako a sme pripravení vám pomôcť sa oň správne starať. Vyvinuli sme preto ultrakoncentrovanú aviváž Coccolino Coco Fantasy Ultimate Care. Vďaka revolučnej technológii PRO-FIBER, ktorá preniká hlboko do vlákien, pomáha Coccolino chrániť vašu bielizeň pred poškodením. Neradi nosíte vyťahané a vyblednuté oblečenie - Coccolino Ultimate Care pomáha udržiavať farby a zachovávať tvar. V neposlednom rade ponúka dlhotrvajúcu vôňu, ktorá sa pohráva s vašimi zmyslami luxusnou a výživnou zmesou kokosu, exotického ovocia a bieleho kvetu. Vďaka nim bude vaše oblečenie nádherne voňať ešte dlho po každom praní. Aviváž Coccolino Ultimate Care sa chová láskavo aj k našej planéte: fľaša je zo 100%* recyklovaného plastu a vďaka ultrakoncentrovanej receptúre zvládne aj v menšom obale viac prania. Ako používať: Odmerajte dávku s objemom 15 ml a nalejte ju do zásobníka pre aviváž v šuplíku vašej práčky, vedľa vášho obľúbeného pracieho prostriedku. Najlepšie výsledky dosiahnete v kombinácii s pracími gélmi alebo kapsulami Coccolino Care. Nelejte aviváž priamo na látky. Zvoľte správne nastavenie prania a nechajte práčku, aby sa o všetko postarala. Aviváž sa uvoľňuje do látok počas cyklu plákania. * okrem uzáveru a etikety
- Cleanright.eu
- Zelený bod
Karadžičova 10
821 08 Bratislava
0850 123 850
infolinka@unilever.com
www.unilever.com
Roztomilý medvedík Coccolino Vám prináša úžasné kombinácie vôní, ktoré Vám dokážu spríjemniť deň. Používaním aviváže navyše pomáhate dlhšie udržať kvalitu látky, Vaša bielizeň rýchlejšie schne a ľahšie sa žehlí. Navyše má používanie aviváže antistatický účinok. Pod značkou Coccolino môžete nájsť aj pestrú paletu ďalších doplnkov prania. Vyskúšajte aviváže doplniť napríklad parfumovanými perličkami Coccolino Intense, pri žehlení krásne voňavú vodu do žehličky, vonné obrúsky do sušičky, alebo napríklad vonné vrecká, ktoré zvládnu Vaše oblečenie krásne prevoňať v šuplíku alebo v skrini.
Zodpovedné podnikanie spoločnosti Unilever stanovuje plán udržateľného rozvoja (USLP), ktorý sa zaviedol v roku 2010. Od neho sa odvíja všetko, čo spoločnosť robí. Jeho cieľ je súčasného rastu biznisu znižovať environmentálnu stopu a pritom zvyšovať pozitívny dopad na spoločnosť. Značky spoločnosti Unilever sa stále viac zameriavajú na to, aby mali jasne stanovené pozitívne spoločenské alebo environmentálne poslanie.
Spoločnosť Unilever vznikla v roku 1930 a prvú pobočku na Slovensku otvorila v roku 1993. Unilever Slovensko, spol. s r. o. - so sídlom v Bratislave - je súčasťou obchodnej jednotky Česká republika a Slovensko a regiónu Východná Európa (EE) spolu s ďalšími devätnástimi krajinami.
- 15-30%: katiónové povrchovo aktivne látky
- <5%: parfum, benzyl benzoate, benzyl salicylate, coumarin, hexyl cinnamal, limonene, DMDM hydantoin, potassium sorbate
Karadžičova 10
821 08 Bratislava
0850 123 850
infolinka@unilever.com
www.unilever.com
821 08 Bratislava
- Nekonzumujte. V prípade požitia výrobku vyhľadajte lekársku pomoc.
- Skladujte mimo dosahu detí
- Nesmie prísť do kontaktu s očami. V prípade kontaktu s očami je potrebné ich dôkladne vypláchnuť vodou
pri nákupe nad 79€
v obchodnom dome
v rámci okresu
pripravených na odoslanie
pri nákupe nad 35€