Reklamačné podmienky

Možné spôsoby riešenia reklamačných konaní:
  • Prines tovar do našej predajne: Adresa je nižšie uvedená v týchto inštrukciách. Nezabudni so sebou priniesť faktúru alebo bloček (originál) a/alebo originál našou pečiatkou potvrdeného a vyplneného záručného listu, ak bol k tovaru dodaný.
  • Zavolaj na zákaznícku linku výrobcu: Zoznam servisov a číslo na zákaznícku linku nájdeš v záručnom liste, alebo na internetových stránkach výrobcov.
  • Kontaktuj internetové oddelenie demro.sk: Pokiaľ sme od teba ďaleko, napíš nám na reklamacie@demro.sk. Nazabudni opísať reklamovanú závadu a uviesť číslo objednávky alebo faktúry. Obratom ti zašleme ďalšie inštrukcie.

Ak ti vznikne právo na zrušenie kúpnej zmluvy, obráť sa so žiadosťou na nás, na adresu reklamacie@demro.sk. Oprávnenosť tejto žiadosti je potrebné doložiť vyjadrením servisného strediska a faktúrou. Pri tovare zakúpenom v predajni cez registračnú pokladnicu je potrebné so žiadosťou sa obrátiť na predajňu, kde ste tovar zakúpili.

Možné spôsoby podania sťažností a podnetov:
  • Sťažnosti a podnety súvisiace s nákupom na internete môžeš zasielať na adresu reklamacie@demro.sk, alebo písomne,poštou na adresu OD DEMRO, Peter Haratík, ul.29.augusta 11, Martin 03601.
  • Sťažnosti a podnety súvisiace s nákupom v predajni môžeš zasielať na email demro@demro.sk, alebo OD DEMRO, vedúci predajne, ul.29.augusta 11, Martin 03601.

Čo s nepotvrdeným záručným listom pri nákupe cez internet?

Pri nákupe cez internet dostanete spolu s tovarom nepotvrdený záručný list (pokiaľ sa k tovaru bežne dodáva, v opačnom prípade slúži na uplatnenie záruky daňový doklad o kúpe). Záručné listy dopredu nepotvrdzujeme, z dôvodu možnosti vrátenia tovaru zákazníkom do 14 dní.
Záručný list Vám potvrdíme, ak nastane problém s tovarom. Nemusíte sa obávať žiadnych komplikácií. Ak budete potrebovať reklamovať tovar, záručný list je možné potvrdiť podľa postupu nižšie počas celej záručnej doby tovaru. Táto možnosť vyhovuje väčšine zákazníkov. Niektorí zákazníci preferujú potvrdenie záručného listu hneď od začiatku. Ak máte rovnaký nárok, radi Vám vyhovieme. 

Postup pre potvrdenie záručných listov (pri reklamácií alebo 14 dní po kúpe):
Záručný list si môžete nechať potvrdiť v našej predajni.Adresa predajne OD DEMRO, ul.29.augusta 11, Martin 03601. Nezabudnite so sebou priniesť vytlačenú faktúru.
Potvrdenie záručného listu je možné aj poštou, zaslaním originálu záručného listu a vytlačenej faktúry na adresu nižšie. Záručný list Vám potvrdíme a zašleme na Vašu poštovú adresu.

Poštová dresa pre potvrdenie záručných listov:
OD DEMRO, Peter Haratík, ul.29.augusta 11, Martin 03601.