TRESemmé Keratin Smooth šampón 400 ml
Kúpou získate € do vernostného programu.
Popis produktu
TRESemmé Keratin Smooth systém, s marhuľovým olejom a proteínom keratín, jemne čistí a vyživuje vlasy. 5 Výhod. 1 Systém.* - až 72 hodín kontroly proti krepovateniu* - hodvábny lesk - hebký pocit - perfektné rozčesanie - zabraňuje poletovaniu vlasov *pri použití TRESemmé Keratin Smooth šampónu a kondicionéra
Parametre
EAN:
8710522323007
Logá tretích strán
- Zelený bod
- Mobius Loop
- PETA Approved Test Free / Cruelty Free
Adresa výrobcu
Unilever RA
455
3013 AL
NL
www.unilever.com
455
3013 AL
NL
www.unilever.com
Typ
Pri izbovej teplote
Brutto hmotnosť
450
Bezpečnostné upozornenie
Vyhnite sa kontaktu s očami, v prípade kontaktu dôkladne vymyte vodou.
Jednotka (špecificky)
Mililitrov
Veľkosť balenia
400
Jednotka (voľný text)
ml
Priemerné rozmery
Priemerné rozmery
Zloženie
- Aqua
- Sodium laureth sulfate
- Cocamidopropyl betaine
- Glycerin
- Sodium chloride
- Dimethiconol
- Parfum
- Sodium benzoate
- Glycol distearate
- Citric acid
- Carbomer
- Guar hydroxypropyltrimonium chloride
- TEA-dodecylbenzenesulfonate
- TEA-sulfate
- Disodium EDTA
- Cocamide MEA
- PEG-45M
- Phenoxyethanol
- Lysine HCI
- Arginine
- Ceramide NG
- Hydrolyzed keratin
- PPG-6
- Sodium hydroxide
- Mica
- Benzyl alcohol
- Geraniol
- Hexyl cinnamal
- Limonene
- Linalool
- CI 77891
Telefonická podpora
0850 123 850
Webová adresa
www.unilever.com
Trvanlivosť po otvorení
12
Kontakt
Unilever RA 455
Adresa kontaktu
3013 AL
NL
NL
Fľaša
2 - HDPE
Kontaktné informácie
Unilever RA
455
3013 AL
NL
www.unilever.com
0850 123 850
455
3013 AL
NL
www.unilever.com
0850 123 850
Marketing značky
TRESemmé dobre vie, ako vám nádherné vlasy dodajú sebavedomie a odvahu vykročiť do ďalšieho dňa. Poskytovať tento pocit je poslaním TRESemmé od roku 1948, kedy Edna L. Emméová značku založila. Sama bola stelesnením tejto sebaistoty, a stala sa tak vzorom, ktorý inšpiruje moderné ženy aj dnes. Inteligentná a krásna Edna bola podnikavá duša, ktorá nedbala na zavedené pravidlá, silná osobnosť obdivovaná pre svoju krásu, ktorú si však pripomíname hlavne pre jej inteligenciu a húževnatosť. Bola tiež priekopníčkou pre všetky pracujúce ženy. Vypracovala sa od nuly do vedenia spoločnosti a stala sa viceprezidentkou Godfroy Manufacturing Company, čo bolo v čase, keď sa manažérmi stávali takmer výhradne muži, mimoriadny úspech. Práve u Godfroya Edna založila TRESemmé - pôvodne išlo o profesionálny rad vlasovej kozmetiky pre hladké a pevné vlasy. Značka bola pomenovaná po Edne - išlo o slovnú hračku, ktorá vo francúzštine znamená „milovaný“. Pretože predtým pracovala ako kaderníčka v salóne svojej sestry, vedela, ako vedia krásne vlasy podporiť sebavedomie ženy. A preto v čase, keď boli profesionálne produkty dostupné iba v salónoch, Edna prišla s víziou ponúknuť starostlivosť o vlasy v profesionálnej kvalite aj ženám doma - a zapísala sa do histórie kaderníctva, keď značku TRESemmé predstavila verejnosti. Bola to skutočná priekopníčka, ktorá v roku 1938 predniesla reč v Bielom dome o úlohe žien v podnikaní, a priamo ovplyvnila vývoj kaderníckeho a kozmetického priemyslu ako prezidentka Národnej asociácie kaderníkov a kozmetológov. Pretože keď Edna prehovorila, svet starostlivosti o krásu počúval. Svojím osobným životom aj profesionálnou kariérou dláždila cestu ostatným ženám. Dobyla odvetvie, ktoré pomáhala budovať, a vtlačila mu svoju pečať. A to úplne sama. Príslovie „Máš v sebe Emmé“ sa v mnohých rodinách ujalo ako symbol odvahy. Od nášho prvopočiatku v kaderníckych salónoch sme sa vždy riadili jednoduchou pravdou: každá žena si zaslúži vyzerať nádherne bez toho, aby ju to stálo imanie. Poslaním TRESemmé je vytvárať produkty vlasovej starostlivosti, ktoré sú rovnako kvalitné ako tie v kaderníckych salónoch, ale nestoja toľko peňazí. Naše produkty s jedinečným zložením, ktoré sa inšpirujú kaderníckou praxou a sú testované stylistami, vám pomáhajú vytvárať vlastné účesy, zážitky a pocit ako zo salónu každý deň. TRESemmé stále podporuje hodnoty, ktoré vytýčila naša inšpiratívna zakladateľka: nezávislosť, spoliehanie sa na seba samého a hlavne sebaistotu, ktorú potrebujete, aby ste dokázali vykročiť v ústrety ďalšej výzve, práve tak ako Edna. Pretože nikto nerozumel tomu, ako dokážu krásne upravené vlasy zdvihnúť sebavedomie, viac ako ona, a preto aj my chceme pomáhať moderným ženám všade na svete, aby sa nebáli vystupovať a jednať s dôverou v seba samé. Ako to robila Edna L. Emméová. Ako to robí TRESemmé.
Marketing výrobcu
Spoločnosť Unilever patrí medzi najväčších dodávateľov potravín, výrobkov starostlivosti o domácnosť a výrobkov osobnej starostlivosti na svete. Do portfólia spadá viac než 400 značiek, ktoré zahŕňajú obľúbené značky ako Dove, Rexona, Axe, Domestos, Cif, Savo, Hellmann´s, Knorr, Lipton, Magnum alebo Algida, ktoré majú svoje stále miesto v domácnostiach po celom svete. Zodpovedné podnikanie spoločnosti Unilever stanovuje plán udržateľného rozvoja (USLP), ktorý sa zaviedol v roku 2010. Od neho sa odvíja všetko, čo spoločnosť robí. Jeho cieľ je súčasného rastu biznisu znižovať environmentálnu stopu a pritom zvyšovať pozitívny dopad na spoločnosť. Značky spoločnosti Unilever sa stále viac zameriavajú na to, aby mali jasne stanovené pozitívne spoločenské alebo environmentálne poslanie. Spoločnosť Unilever vznikla v roku 1930 a prvú pobočku na Slovensku otvorila v roku 1993. Unilever Slovensko, spol. s r. o. - so sídlom v Bratislave - je súčasťou obchodnej jednotky Česká republika a Slovensko a regiónu Východná Európa (EE) spolu s ďalšími devätnástimi krajinami.
Optimised Product Description
TRESemmé Keratín Smooth šampón na vlasy s hydrolizovaným keratínom 400 ml
Typ
Plastová fľaša
Doprava kuriérom zadarmo
pri nákupe nad 79€
pri nákupe nad 79€
Osobný odber objednávok
v obchodnom dome
v obchodnom dome
Denný rozvoz objednávok
v rámci okresu
v rámci okresu
Tisíce položiek skladom
pripravených na odoslanie
pripravených na odoslanie
Doprava kuriérom za 3,49 €
pri nákupe nad 35€
pri nákupe nad 35€